Tuesday, November 17, 2009

Holy Grail

Bukan. Gua bukan nak cerita pasal cawan Nabi Isa A.S. atau cerita The Da Vinci Code mahupun band kanak-kanak Code Red (siot dalam Wikipedia pun tak ada cerita, gila sampah).

Gua nak cerita pasal gua punya Holy Grail.

Maka ini adalah Holy Grail gua.



Nama dia ialah Nike Air Jordan Retro 4 x Undefeated (M-AJ4).

Apa pasal belakang nama kasut tu ada "x Undefeated"?

Maksudnya kasut itu ialah kolaborasi di antara jenama Air Jordan dan Undefeated.

Apa benda Undefeated ni? Siapa pula yang tidak terkalahkan?

Undefeated ialah sebuah kedai/jenama pakaian gaya hidup jalanan (lifestyle streetwear) yang terlokasi di Los Angeles, Amerika sana.

Mampus nak cari dekat mana ni. Gua ada jumpa dalam internet itu hari tahun sudah, harga dia boleh buat down payment rumah.

Berapa ringgit sampai boleh buat down payment rumah?

4 ribu. Bukan Ringgit Malaysia, tapi Dolar Amerika. Ludah Amerika (promote Hujan sikit).

Tapi itu tahun sudah punya harga. Tahun sekarang gua tak pasti. Mungkin 5 ribu? Tak apa, gua tunggu sampai harga dia boleh beli Skyline GT-R empat biji, baru gua beli kasut ni.

Sebab apa gua nak beli kasut harga 5 ribu Ludah Dolar Amerika?

Seksi siot kasut tu!

Air Jordan 4 memang paling stim kepada gua dalam siri Air Jordan. Kena pula colour dia macam military, pehh memang kalau perang darurat ke nanti lawan dengan Zionis ke, gua pakai kasut ni.

Gila seksi siot. Ni pancut banyak kali pun gua tak ada hal.


Celaka juga.dikenali.sebagai
Dem yuh!

No comments:

 
web count
web count