Thursday, July 9, 2009

Cinta baru gua.

Gua sekarang tak tahu lah apa pasal, tapi seminggu tak jumpa mesti rindu lain macam. Hubungan agak aneh ni baru saja lagi berputik, baru tiga minggu itu macam. Susah gua nak predict masa depan hubungan ni, bukan apa nanti kalau gua beriya-iya sangat nanti tak menjadi pula.

Gua cuba maintain at least dua kali seminggu lah gua punya komitmen. Selalu gua jumpa dia Isnin dengan Rabu dalam jam 12 tengah malam macam tu. Tak lama, sampai lah sekitar jam 2 pagi. Cukuplah, gua tak mahu terlalu lama nanti cepat bosan.

Tempat pertemuan ada satu saja. Dekat situlah kitaorang jumpa setiap kali pun. Nak kata best, tak ada lah best sangat tempat tu. Ramai juga orang menyemak kat situ. Tapi siapa yang kenal gua, mesti diaorang tahu yang gua ni komited. Gua tak kisah orang keliling nak cakap atau nak buat apa; nak gelak ke, nak jeling ke, nak menyalak pun gua tarahal, malah dialu-alukan. Bagi gua, itu semua tak penting. Yang penting gua dan si Dia dapat bersama, walaupun beberapa jam. Itu sudah cukup. Siapa kata gua demand lebih? Ish.. Mana ada. Tak baik tuduh orang yang bukan-bukan. Dosa.

Walau apa pun, gua semakin sihat dan gembira, sebab gua sudah ada cinta baru. Terima kasih saudara-saudari serta kawan-kawan dan sahabat handai kerana memperkenalkan gua kepada si Dia.

Cinta baru gua. Terbaik tak? Memang gua belasah dua bungkus tiap-tiap kali. Rakus.

Kalau lu orang nak try, pergi lah sana Medan Selera Jalan 223, PJ. Memang mantap. Sup kambing mamak sireh pun ada tapi gua taknak lah bercinta dengan kambing atau dengan mamak sireh tu. Otak-otak pun ada, kalau rasa otak lu tak berfungsi dengan lancar lu makan lah. Paling layan lu beli kat kedai 58 (kod rahsia).

*note on Otak-Otak: The food is so nice, they had to name it twice.

Dem yuh!

3 comments:

miesmoshe said...

nasi lemak biru lagi sedap dari nasi lemak merah...

Cik Da said...

nasi lemak rupernyer.. ingatkan manusia tadi.. ampes..

Budak Nakal said...

miesmoshe: I taste otherwise. Nonetheless, I eat both every time. Can't have only one option at a time, right?

Cik Da: Kalaulah manusia, memang cinta mati punya.

 
web count
web count